niedziela, 6 marca 2011

MOJE DOŚWIADCZENIA W MLM

Możliwe, że już słyszałeś o tym, jak słynny TV show Dawida Lettermana odwiedził Donald Trump. Dave zapytał się Donalda: Co by zrobił, gdyby wszystko stracił i musiał zacząć od początku?
Trump bez wahania odpowiedział, że znalazłby dobrą spółkę MLM i rozpoczął pracę. Publiczność zaczęła gwizdać. On jednak patrzył na widownię i poważnie powiedział: 

,, Dzięki temu ja jestem tutaj na górze, a wy tam na dole''

     Marketing wielopoziomowy, inaczej zwany MLM (multi-level marketing) warto poznać ten system pracy, o czym przekonałam się sama.Termin ten określa strategię marketingową, sposób działania firmy oraz jej współpracowników.

Branża ta stwarza niesamowite możliwości. Najbardziej spodobało mi się to, że w tym systemie można rozpocząć biznes praktycznie bez kapitału, bez infrastruktury produktowo-magazynowo-logistycznej.
Wszystko dostałam podane na tacy- pomysł, produkt, administrację, rozliczenia.
Jest to branża, w której wszyscy maję równe szanse, a efekty zależą od naszego zaangażowania. Tu  sama decyduję ile godzin dziennie chcę pracować, z kim podejmę współpracę - sama sobie jestem szefem. Wyznaczyłam cele jakie chcę w życiu osiągnąć, zmotywowałam się i do pracy. MLM to moja pasja. Wiele się tu nauczyłam np.wytrwałości, sumienności i konsekwencji w działaniu. Wiem, że nie można się zniechęcać przy pierwszym niepowodzeniu. Każda porażka jest nowym doświadczeniem, jeśli potrafimy się podnieść i iść do przodu. Lubię pomagać moim współpracownikom w realizacji ich celów: chętnie dzielę się wiedzą, doświadczeniem, metodami pracy. Wiem, że ich sukces jest zarazem moim sukcesem. Jeśli ktoś mówi "nie, to nie dla mnie", szanuję jego decyzję, ale jeśli ktoś powie - "tak"- wtedy pomagam osiągnąć mu sukces.

Moją misją jest poinformowanie jak największej liczby osób, że działalność MLM daje ogromne możliwości. Jeżeli tego nie zrobię, mimo że wiem, co mam do zaoferowania, to mam świadomość, że skrzywdziłam wiele osób, które poszukują drogi realizacji własnych marzeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz