środa, 30 marca 2011

NIE SPODZIEWAŁAM SIĘ TAKIEJ REWELACJI

Muszę się podzielić wspaniałym przeżyciem.

Wczoraj poszłam do zakładu fryzjerskiego, aby polecić pracującej tam Pani PhytoChi. Długo rozmawiałyśmy o zdrowiu, o chorobach, o profilaktyce.W pewnym momencie rozmowy, pani fryzjerka oznajmiła mi, że był u niej klient, który też poleca suplementy diety i właśnie ten pan wykonał jej badanie, które się nazywa Analizator składu ciała. W wyniku tego badania okazało się, że wiek metaboliczny pani fryzjerki jest wyższy o 14 lat. Nigdy przedtem nie słyszałam o takim badaniu, ale stwierdziłam, że muszę je wykonać. Pani fryzjerka udostępniła mi numer telefonu i umówiłam się z panem na badanie. Osoba przeprowadzająca badanie nie wiedziała o mojej suplementacji i jakież było jej zdziwienie, gdy okazało się, że  mój wiek metaboliczny jest niższy od kalendarzowego o - uwaga- 15 lat. Dzięki suplementom ubyło mi 15 lat.     

Co to oznacza? 
Moje serce. płuca, nerki, wątroba i inne narządy, rzekłabym cały organizm odmłodził się o 15 lat.
      REWELACJA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz